Urządzenia wielostanowiskowe

URZĄDZENIE WIELOSTANOWISKOWE 3000

ATLAS 1 URZĄDZENIE WIELOSTANOWISKOWE 3003 
Wysokość: 2,125 m Długość: 2,363 m Szerokość: 3,670 m z ławą na brzuch i stojakiem
Waga całkowita: 420 kg

1. WYCIĄG GÓRNY HIGH PULLEY 2. WYCIĄG DOLNY LONG PULLEY 3. ŁAWA NA BRZUCH ABDOMINAL BENCH 4. STOJAK DO WYCISKANIA STOJĄC CHEST PRESS STANDING 5. KLATKA PIERSIOWA BUTTERFLY 6. PORĘCZ DO ĆWICZEŃ MIĘŚNI BRZUCHA ABDOMINAL, DIPP RACK
7. URZĄDZENIE NA MIĘSIEŃ CZWOROGŁOWY LEG EXTENSION MACHINE

ATLAS 6 URZĄDZENIE WIELOSTANOWISKOWE 3001

ATLAS 6 URZĄDZENIE WIELOSTANOWISKOWE 3001
Powierzchnia: 3,6 m x 3,4 m Wysokość: 2,3 m Waga: 800 kg

1. STANOWISKO DO WYCISKANIA LEŻĄC (S: 140 kg) CHEST PRESS, LAYING 2. WYCIĄG DOLNY (S: 105 kg) LONG PULLEY 3. WYCIĄG GÓRNY (S: 103 kg) HIGH PULLEY 4. DRĄŻEK DO PODCIĄGANIA SIĘ PULLING UP ROD 5. PORĘCZ DO ĆWICZEŃ MIĘŚNI BRZUCHA ABDOMINAL/ DIPP RACK 6. STANOWISKO DO ĆWICZEŃ MIĘŚNI KLATKI PIERSIOWEJ STOJĄC (S: 80 kg) CHEST PRESS STANDING

ATLAS 8 URZĄDZENIE WIELOSTANOWISKOWE 3002

ATLAS 8 URZĄDZENIE WIELOSTANOWISKOWE 3002
Powierzchnia: 4,2 m x 2,6 m Wysokość: 2,3 m Waga: 820 kg

1. REGULOWANE STANOWISKO DO WYCISKANIA Z ŁAWECZKĄ DWUSTRONNĄ (S: 140 kg) CHEST PRESS, LAYING 2. DRĄŻEK DO PODCIĄGANIA SIĘ PULLING UP ROD 3. STANOWISKO DO WYCISKANIA W POZYCJI PIONOWEJ (S: 80 kg) CHEST PRESS STANDING 4. STANOWISKO DO ĆWICZEŃ PRZEDRAMION FOREARM GRIP 5. WYCIĄG DOLNY (S: 105 kg) LONG PULLEY 6. ŁAWA NA MIĘŚNIE BRZUCHA ABDOMINAL BENCH 7. WYCIĄG GÓRNY (S: 105 kg) HIGH PULLEY 8. DRĄŻEK DO PODCIĄGANIA SIĘ PULLING UP ROAD (DIFFERENT ANGLE)

UWAGA! POZYCJA 2 I 8 RÓŻNIĄ SIĘ INNYM KĄTEM WYGIĘCIA UCHWYTU
ATLAS 12 URZĄDZENIE WIELOSTANOWISKOWE 3000

ATLAS 12 URZĄDZENIE WIELOSTANOWISKOWE 3000
Powierzchnia: 3,8 m x 5,5 m Wysokość: 2,37 m Waga: 1,7t

1. WYCIĄG GÓRNY, DOLNY (S: 105 kg) HIGH / LONG PULLEY 2. STANOWISKO DO ĆWICZENIA BICEPSÓW (S: 50 kg) BICEPS CURL 3. ŁAWA NA MIĘŚNIE BRZUCHA ABDOMINAL BENCH 4. STANOWISKO DO WYCISKANIA SIEDZĄC (S: 90 kg) CHEST PRESS SEATED 5. STANOWISKO DO WYCISKANIA LEŻĄC (S: 140 kg) CHEST PRESS LAYING 6. STANOWISKO DO ĆWICZEŃ DWU- I CZWOROGŁ. MIĘŚNI UDA (S: 80 kg) LEG EXTENSION / CURL 7. STANOWISKO DO ĆWICZEŃ MIĘŚNI PRZEDRAMION FOREARM GRIP 8. STANOWISKO DO ĆWICZEŃ TRICEPSÓW ABDOMINAL / DIPP RACK 9. STANOWISKO DO ĆWICZEŃ MIĘŚNI NÓG / FOTELIK Z DŹWIGNIĄ NA NOGI (S: 250 kg) LEG PRESS SEATED 10. STANOWISKO DO ĆWICZEŃ MIĘŚNI KRĘGOSŁUPA HYPEREXTENSION BENCH 11. DRĄŻEK DO PODCIĄGANIA SIĘ PULLING UP ROAD 12. DRĄŻEK DO PODCIĄGANIA SIĘ PULLING UP ROAD (DIFFERENT ANGLE)

UWAGA !!! POZ. 11 I 12 RÓŻNI SIĘ INNYM KĄTEM WYGIĘCIA UCHWYTU